Zwroty / wymiana
Nie trafiłaś z rozmiarem, dokonaj standardowego zwrotu towaru i złóż nowe zamówienie w naszym sklepie.
Wszystkie informacje o zwrotach znajdziesz poniżej.
Zapraszamy do kontaktu: sklep@nife.pl
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY W SKLEPIE NIFE SAMODZIELNIE:
Jeśli chcesz wysłać do nas produkty samodzielnie, prosimy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Odeślij nam produkty wcześniej nieużywane, nie noszące zapachu perfum, śladów używania, czy przymierzania (np. ślady makijażu, kremu, antyperspirantu).
Nasz adres:
Grupa NIFE
ul. Lipowa 24
42-229 Częstochowa
tel. 535123772
e-mail: sklep@nife.pl
UWAGA !
Nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt adresata, za pobraniem oraz nie odbieramy z innych paczkomatów niż Paczkomat CZE06M.
Dołożymy wszelkich starań, aby zwrot pieniędzy trafił do Ciebie jak najszybciej. Nie będzie to później niż 5 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Jeżeli towar opłacony był przez platformę Przelewy24 lub PayPal, zwrot środków zostanie dokonany w tej samej formie.
Jeżeli za towar płacono za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym, zwrot środków zostanie dokonany na konto bankowe wskazane na odesłanym, papierowym formularzu zwrotu.